خرید رایگان از فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی آن‌ها به دوستان

یازار :

+0 به یه ن

خرید رایگان از فروشگاه‌های اینترنتی ؟! تقریبا رایگان زندگی کنیم؟! چطور ممکن است؟


کافی است یک سری به دنیای مجازی اطرافتان بزنید و ببینید که سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معروفی که بیشترمان از آن‌ها خرید می‌کنیم چه پیشنهادهایی برایمان دارند. فروشگاه‌های اینترنتی مشهوری مانند دیجی کالا ، اکالا ، هلدینگ اسنپ و غیره حاضرند به شما اعتبار هدیه دهند. کافی است شما آن‌ها را به دوستانتان معرفی کنید و دوستتان اپلیکیشن آن‌ها را نصب کند یا در سایتشان ثبت نام کند تا هم به دوست شما تخفیف دهد هم به شما اعتبار هدیه. من کسی را میشناسم که با همین معرفی کردن‌ها تقریبا مجانی زندگی می‌کند 🙂 چون تقریبا هر چیزی هم که بخواهید بخرید بالاخره در یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی پیدا می‌شود.

ادامه مطلب را می توانید در لینک منبع مطالعه نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که برای خرید از فروشگاه های اینترنتی می توانید کد تخفیف تکنولایف ، کد تخفیف تیمچه و سایر کد تخفیف ها را از سایت تخفیف هات رایگان و معتبر دریافت نمایید.

منبع


باسلام یا دیجی کالا؟ کدام را برای خرید انتخاب کنیم؟

یازار :

+0 به یه ن
دسته بندی محصولات فروشگاه باسلام
باسلام یک بازار بزرگ است که هر چیزی درون آن پیدا می شود به عبارت دیگر در این بازار اینترنتی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد وجود دارد و هر چه بخواهید با تنوع و قیمت های مناسب پیدا خواهید کرد. شما به محض ورود به این سایت متوجه خواهید شد که تمامی محصولات موجود در این سایت چه محلی و چه خانگی به صورت یک جا و منظم در دسته بندی ها قرار گرفته اند. به این منظور شما هر چه را که نیاز دارید به راحتی در دسته بندی محصولات فروشگاه باسلام پیدا خواهید کرد. 
دسته بندی محصولات فروشگاه باسلام تشکیل شده از : مواد غذایی، مد و پوشاک، خانه و آشپزخانه، صنایع دستی، عطاری، آرایشی و بهداشتی، ملزومات فرهنگی، وسایل آموزشی سرگرمی، ملزومات ورزش و سفر، خدمات کسب ‌و کار. در هر یک از این دسته بندی ها همان طور که بیان شد صدها محصول توسط برند های مختلف و قیمت های مختلف وجود دارد که با کمی گشت زدن بهترین محصول را متناسب با خواسته و بودجه خود پیدا خواهید کرد. 

برای از خرید از این فروشگاه های اینترنتی کد تخفیف باسلام ، کدتخفیف دیجی کالا و سایر کد تخفیف ها می توانید از تخفیف هات کدهای رایگان و معتبر را دریافت نمایید.

منبع



اسنپ مارکت یا افق کوروش؟ کدام را برای خرید انتخاب کنیم؟

یازار :

+0 به یه ن

خرید آنلاین در هر حوزه ای امروزه تبدیل به یک تغییر بزرگ در زندگی همه افراد جامعه های مختلف شده و این تغییر بسیار مثبت بوده است. با استفاده از خرید آنلاین دیگر نیازی به ماندن در صف های نان یا کافی نت ها برای خرید محصول مد نظر یا انجام خدمات مورد نیاز نیست و تنها با داشتن یکی از ابزار های تکنولوژی یا اینترنت می توانیم در هر حوزه ای خرید اینترنتی داشته باشیم. هدف از به وجود آمدن سایت های اینترنتی مختلف مانند اسنپ مارکت یا افق کوروش تهیه مایحتایج، لوازم مورد نیاز و انجام خدمات مد نظر در کمترین زمان ممکن و کمترین هزینه می باشد. دو نمونه از سایت های اینترنتی که به راحتی می توانید خرید های سوپرمارکتی انلاین خود را درون آن به راحتی انجام دهید اسنپ مارکت و افق کوروش می باشد. اگر در ادامه با ما همراه باشید ما شما را با این دو سوپرمارکت اینترنتی اشنا می کنیم تا در زمانی کم بهترین و با کیفیت ترین اقلام را خریداری کنید بدون اینکه نیازی به بیرون رفتن و ماندن در ترافیک های سنگین باشد.

برای خرید آنلاین می توانید کد تخفیف اسنپ مارکت و کد تخفیف دیجی کالا و سایر کد تخفیف را از سایت تخفیف هات دریافت نمایید.

منبع


  • [ 1 ]