دریافت کد تخفیف با سلام و کد تخفیف اسنپ مارکت از تخفیف هات

یازار :

+0 به یه ن
سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت از ابتدای تاسیس سایت و اپلیکیشن خود تا به امروز هدف های زیادی داشته است. همه ما می دانیم که تمامی شهر ها به خصوص کلان شهر ها دارای الودگی های بسیاری هستند و این الودگی ها به علت تردد خودروهای زیاد و تک سر نشین می باشد. در این بین وقتی نیاز به یک محصول داریم باید با وسایل عمومی نقلیه یا شخصی به هایپر استار های نزدیک خود برویم حالا فکر کنید یک سوپرمارکت اینترنتی وجود دارد که به کاهش خستگی و حمل و نقل هایتان کمک می کند.
همه این موارد را گفتیم تا برسیم به اینکه اسنپ مارکت وقتی اقدام به تاسیس سوپرمارکت اینترنتی خود کرد بزرگ ترین هدف اش این بود که ابتدا به کاهش حمل و نقل های درون شهری سپس به افراد کمک کند تا به راحتی بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود را تامین کنند بدون اینکه از خانه بیرون بروند. از دیگر اهداف اسنپ مارکت می توانیم به ارائه کالاهای باکیفیت و قیمت بسیار پایین اشاره کنیم تا هر فردی بهترین ها را نزد خود داشته باشد.

برای دریافت کد تخفیف با سلام، کد تخفیف اسنپ مارکت و تخفیف های استارتاپ ها از تخفیف هات کلیک نمایید.

منبع

کد تخفیف اسنپ شاپ و اسنپ اکسپرس را رایگان دریافت کن!

یازار :

+0 به یه ن
سفارش آنلاین از رستوران ها، شیرینی فروشی ها، کافی شاپ ها، سوپر مارکت ها، قصابی ها و ... اتفاقی است که در اسنپ فود می افتد. زمانی که شما توان و وقت بیرون رفتن از خانه یا محل کارتان را ندارید، می توانید با کمک اپلیکیشن اسنپ فود و تنها با چند کلیک خریدتان را با کد تخفیف اسنپ فود انجام دهید. بعد از آن هم کافی است فقط منتظر باشید تا سفارشتان به کمک اسنپ اکسپرس به دستتان برسد. این سرویس ارسال سفارش ها را با سرعت و کیفیت بالا تری انجام می دهد. مزایای استفاده از اسنپ اکسپرس، تحویل سفارش تنها بعد از ۱۲ دقیقه از زمان تحویل آن از فروشگاه، امکان پیگیری آنلاین وضعیت سفارش بر روی نقشه و پشتیبانی حرفه ای و مسئولیت پذیر در تحویل سفارش است.

برای دریافت کد تخفیف اسنپ شاپ، کد تخفیف ایران تیک، کد تخفیف فیلیمو و ... کلیک نمایید.

جدیدترین کد تخفیف فیتامین، داروکده و اسنپ دارو

یازار :

+0 به یه ن
احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در زمان بیماری بی حال باشید و توان کافی برای بیرون رفتن از خانه را نداشته باشید. در این زمان علی رغم بی حالی نیاز دارید به پزشک مراجعه کنید، دارو هایتان را تهیه کنید و حتی ممکن است نیاز داشته باشید به آزمایشگاه بروید. اسنپ با سرویس های مختلف خود امکان آن را فراهم کرده است که از خانه با پزشک به صورت اینترنتی در تماس باشید، دارو هایتان را تهیه کنید و در منزل آزمایش دهید. این سرویس ها خصوصا در زمان شیوع کرونا بسیار کارآمد بوده و جلوی گسترش بیماری را میگیرند. برای دسترسی به این امکانات باید با اسنپ دکتر و اسنپ دارو آشنا شوید.

برای دریافت کد تخفیف فیتامین، کد تخفیف داروکده، کد تخفیف اکالا و ... کلیک نمایید.

منیع

  • [ 1 ]